www.rogaticani.com

Bila jednom jedna carsija
Sada je: Decembar 13th, 2018, 7:21 am.

Vremenska zona: UTC - 1:00




Započni novu temu Reply to topic  [ 50 posts ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća
Autor Poruka
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Oktobar 17th, 2011, 12:28 am 
Avatar

Pridružen: Septembar 21st, 2008, 10:52 pm
Tekstovi: 10056
Lokacija: nije u rogatici
Prenosim vam clanak objavljen u BL Nezavisnm.
Sudeci prema onome sto ovdje pise razbijen je jedan od bivsih YU naroda.Tada se nas narod izjasnjavao(zakonski) kao Muslimani i imali smo jednu krovnu instituciju koja se nalazila u BG a na celu je bio Reis.Raspadom YU BiH postaje nezavisna a time i IZ BiH.Od tada je sjediste IZ u Sarajevu kao i Reis koji je na celu ove institucije.U isto vrijeme Srbi,koji zive u BiH,za svog vjerskog poglavara zadrzavaju Patrijaha i ostaju pripadnici SPC.Ovo pravo je uskraceno pripadnicima naseg prava pa je Srbija osnovala "svoju" Iz i postavila "svog" Reisa.Pokusaj pripadnika naseg naroda koji vecinom zive u Sandzaku da iskoriste isto pravo i ostanu i institucionalno uz svoj narod izgleda da ce konacno biti razrijesen.Po onome kako pisu ove BL novine babin sin ce staviti potpis(ko i babo)da se jedan narod razdijeli.
Dadnu li pristanak na ovo i ulema BiH IZ kao Reis onda nam se nadati da se dignu ruke i od svih nas koji nismu u BiH.
Ja takvu ulemu,Reisa i IZ vise postovati nit pomagati nikada vise necu a nadacu se dok sam ziv da ce moj narod ostati JEDAN pa bio on u BiH,Srbiji,CG,Americi,Australiji ili gdje god na svijetu pa da i sin od ovog potpise i da nas nema.


Tadić i Izetbegović potpisuju sporazum o islamskoj zajednici


DANAS - 16.10.2011 21:08
NOVI PAZAR - Sporazum o jedinstvenoj islamskoj zajednici u Srbiji biće potpisan u srijedu u Beogradu, saznaje Danas. Prvi će potpisati Boris Tadić i Bakir Izetbegović.
Zatim bi sporazum trebalo da potpišu i vjerski poglavari Turske i BiH - Mehmed Gormez i Mustafa Cerić, a nakon toga bi sporazum trebalo da bude ponuđen sukobljenim čelnim predstavnicima Islamske zajednice u Srbiji i Islamske zajednice Srbije - muftiji Muameru Zukorliću i reisu-l-ulemi Ademu Zilkiću, po principu „uzmi ili ostavi“.

Sporazum ima 15 tačaka, a njime je predviđeno da će konstituisanje novih organa islamske zajednice nadgledati šestočlana komisija koju će sačinjavati po dva predstavnika Zukorlićeve i Zilkićeve islamske zajednice i po jedan predstavnik islamskih zajednica Turske i BiH, čime će biti isključeno svako preglasavanje.

Kao najznačajnije odrednice sporazuma ističu se da će dvojici sadašnjih vjerskih poglavara - muftiji Muameru Zukorliću i reisu-l-ulemi Ademu Zilkiću, i njihovim najbližim saradnicima, biti zabranjeno da se kandiduju na čelne funkcije u jedinstvenoj islamskoj zajednici, da im se zabranjuje političko djelovanje, agitovanje za političke partije, politički skupovi u džamijama i da će IZ u Srbiji morati da poštuje integritet i suverenitet države Srbije i njene zakone. Vrhovno tijelo jedinstvene IZ - Rijaset, biće u Beogradu.

Priče da bi u budućoj IZ u Srbiji muftijske funkcije trebalo da zadrže Muamer Zukorlić i Muhamed Jusufspahić, da se reisu Zilkiću sprema penzionisanje i da bi Zukorlić naredne godine mogao da postane vrhovni poglavar Islamske zajednice u BiH, samo su spekulacije.

Najrealnije je da Zukorlić i Zilkić u novoj hijerarhiji islamske zajednice najviše što mogu da dobiju je funkcija glavnog imama.

Interesantno je da se bosansko-hercegovački muslimanski vrhovni poglavar Mustafa Cerić na ovaj način distancirao od muftije Zukorlića.

Od ranije je poznato da reis Cerić pretenduje na mjesto muftije Evropskog islamskog centra i da je glas iz Srbije trebalo da pretegne na njegovu, a ne na stranu turskog kandidata.

Islamska zajednica na čijem čelu je muftija Zukorlić trebalo je da bude jezičak na toj vagi. Ne može da ostane neprimećeno da je neki kompromis oko titule evropskog muftije ipak pronađen.

Takođe, od ranije se zna da „sandžački muftija i cijele Srbije“ ne uživa blagonaklonosti većine muftija u BiH.

Stvaranje jedinstvene islamske zajednice u Srbiji trebalo bi da dovede do spuštanja tenzija i stabilizacije odnosa unutar bošnjačkog korpusa u Sandžaku, gdje živi najviše Bošnjaka.

Sa druge strane, ukinuće se duplikati u ustanovama i institucijama islamske zajednice. Pod istim krovom radiće jedna Medresa (srednja vjerska škola), Fakultet za islamske nauke, vrtići, džamije i vakufska imovina.

Do sada su obje islamske zajednice imale svaka svoju medresu, Fakultet za islamsku nauke (za islamske studije), vrtiće, džamije pod svojom kontrolom i vakufsku imovinu.

U takvom objedinjavanju, nepoznanica ostaje sudbina Internacionalnog univerziteta, za koji njegov predsjednik muftija Muamer Zukorlić od početka tvrdi da je zadužbina (vakuf)


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Oktobar 17th, 2011, 2:02 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 21st, 2008, 10:52 pm
Tekstovi: 10056
Lokacija: nije u rogatici
Mada mi nija potpuno jasno sta je poruka(podjela ili jedinstvo)ipak pogledajte saopstenje iz IZ BiH.

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/iz-min ... acije.html


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Oktobar 17th, 2011, 3:49 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 21st, 2008, 10:52 pm
Tekstovi: 10056
Lokacija: nije u rogatici
Demant ovakvim pisanjima stigao je i iz kabineta predsjednika Srbije Tadica u kom se kaze da Tadic nista ne zna o potpisivanju i dogovoru.

Ostaje nam da vidimo kako ce se sve zavrsiti.


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Oktobar 17th, 2011, 6:21 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 22nd, 2008, 10:23 am
Tekstovi: 13163
Ma KOS-ovska rabota moj Zele kao i sve drugo


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Oktobar 18th, 2011, 1:24 am 
Avatar

Pridružen: Septembar 21st, 2008, 10:52 pm
Tekstovi: 10056
Lokacija: nije u rogatici
Pitar-Istok je napisao:
Ma KOS-ovska rabota moj Zele kao i sve drugo

Znam ali ima i nasih tamo pa se zato i brinem.


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Oktobar 18th, 2011, 7:33 am 
Avatar

Pridružen: Septembar 22nd, 2008, 10:23 am
Tekstovi: 13163
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/teme/5 ... jaset.html
Vidjećemo je li to to. Meni i nije jasno da imaju dva reisa. Po tom bi i u BiH trebao biti srpski patrijarh ali to Srbija ne dozvoljava jer bi onda i defakto priznala Bosnu. Hrvati su to uradili kada su pristali da naša država ima svog kardinala.


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Novembar 3rd, 2011, 1:21 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 22nd, 2008, 10:23 am
Tekstovi: 13163
"Šejk Zlaja", simpatizer tekfir ideologije: ARBiH je "šejtanska vojska" s "paganskim ljiljanima" (II)

Bošnjaci se nazivaju Balijama koji su svoje vojnike umotavali u zastave s "paganskim simbolom"

Opasne ideologije koje šire nepismeni luđaci Opasne ideologije koje šire nepismeni luđaci

U jeku debate o prisustvu opasnih ideologija u BiH, uključujući i vehabizam, nastavljamo objavljvati suluda "učenja" samozvanog učenjaka "Šejka Zlaje". Današnji video zapisi donose izvrnuta tumačenja Biblije i opasno poigravanje sa kršćanstvom.

Podsjećamo, jučer smo objavili zapise ovog "učenjaka" u kojima se reis Cerić se čak naziva i sotonom! Pored toga Armija RBiH se označava šejtanskom vojskom, a sevdah "balijskom kasidom sotoni"!

Ovaj "Šejk Zlaja" je simpatizer opasne tekfir ideologije, a njegova učenja itekako mogu biti štetna i opasna, pogotovo kada ih šire neuke osobe, poput "Zlaje", i kada ih ozbiljno prihvate oni poput njega.

U video zapisima, koje danas objavljujemo, Bošnjaci se nazivaju Balijama koji svoje "krepale vojnike" umotavaju u zastave s "paganskim simbolom ljiljana". Ovaj "učenjak" nije ni za demokratiju, pa tumači da se ništa demokratijom ne može osvojiti ni održati, nego samo "džihadom".

On se odriče svega od parlamenta pa do EU, NATO-a i UN-a. Sve je za njega kufr i širk, čak i Ustav Islamske zajednice, a o političkim partijama da ne govorimo.

Pitanje je koliko je ljudi u BiH zatrovano ovakvom ideologijom i kolika je njihova potencijalna opasnost.

PS: Citiraću vam poruku mog zeta hadžije i prof. sarajevske Medrese koju je na jednom sijelu kod mene uputio Avdagi Nedimu Behluloviću i meni.
"ŠTO BLIŽE DJECU DŽAMIJI A ŠTO DALJE OD BRADONJA"


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Novembar 3rd, 2011, 1:31 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 21st, 2008, 10:52 pm
Tekstovi: 10056
Lokacija: nije u rogatici
Samo neka nas obidze u sto vecem luku.


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Novembar 3rd, 2011, 3:28 pm 
Avatar

Pridružen: Oktobar 30th, 2009, 1:26 pm
Tekstovi: 3067
Lokacija: Negdje u svijetu.
Davno nekad sam nesto prico sa mojim Rahmetli Dzedom.U jednom trenutku mi rece "Mahire sine ako ti kupim jednu cokoladu,jel bi je mogo svu pojesti."Jasta da bih mogo".Odgovorih nadajuci se da ce mi je i kupiti."A ako ti kupim dvije,jel bi hi pojeo jednu iza druge?" Ma jasta bi Dzedo,odgovorih odma.A tri?.Nema problema i tri cu smazati bez problema.Gleda me onako pa mi rece,Eto na tvoju zalost neces dobiti ni jednu.Svega sto je previse za covjeka ne valja covjeku.Previse hrane i previse pica,previse Dzamije ili previse Crkve.Ne valja to.Kosto i previse cokolade ne valja.Bolice te stomak.Od ostalih bolice te glava.


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Decembar 2nd, 2011, 8:38 am 
Avatar

Pridružen: Septembar 22nd, 2008, 10:23 am
Tekstovi: 13163
DAN AŠURE
Svemogući Allah je, iz svoje neizmjerne milosti prema svojim robovima, puteve dobra učinio lahkim i za malo truda im obećao veliku nagradu, kako bi nadoknadili propušteno i kako bi grijehe zamijenili dobrim djelima. U određenim danima se, za ista djela, dobija mnogo veća nagrada nego u drugim danima. Nazovimo to "Sezonom dobra". Jedna od njih je i Dan ašure,
deseti muharrem, kojeg muslimani obilježavaju na različite načine: postom, što je, vidjet ćemo utemeljeno, šijskim samobičevanjem, što je nakaradno, spremanjem jela zvanog Ašura, o čemu ne nalazimo traga u životu prvih muslimana. Dan ašure ima svoj značaj, historijat i propise, on je jedno od znamenja dini-islama, a Allah, dž.š., kaže: "Pa ko poštiva Allahove propise – to je znak čestita srca."1
1. Definicija Ašure:
Imam El-Kurtubi kaže: "Riječ 'ašura' je promjenjeni oblik od arapske riječi 'aširetun' što znači "deseti", zbog veličanja i značaja ovog dana.2 O onome što se spominje3 kako je Allah, dž.š., u tom danu odlikovao deset poslanika sa deset
kerameta ili kako je u tom danu dat deseti keramet ovom ummetu, o tome ne nalazimo nijedan vjerodostojan dokaz.
2. Značaj Allahovog mjeseca muharrema:
Uzvišeni Allah kaže: "Broj mjeseci u Allaha je dvanaest, prema Allahovoj Knjizi, od dana kada je nebesa i Zemlju stvorio, a četiri su sveta; to je prava vjera. U njima ne griješite!" 4 Poslanik, s.a.v.s., je, nakon ramazana, mjesec muharrem preporučio najboljim za post. Od Ebu Hurejre, r.a., se prenosi da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Najbolji post, poslije
onog u mjesecu ramazanu, jeste post u mjesecu koga vi nazivate muharrem, a najbolji namaz, poslije farz-namaza, jeste noćni namaz."5 Ibnu Redžeb u svom "Letaiful Me'arifu bilježi od Osman el-Hindija da su prvi muslimani: "Veličali tri desetine: zadnjih deset dana ramazana, prvih deset dana mjeseca zul-hidždžeta i prvih deset dana muharrema. Samim tim što se ovaj mjesec, muharrem, naziva "Allahov mjesec muharrem" upućuje na njegov značaj, zna li se da se samo uz najuzvišenija stvorenja dodaje atribut "Allahov", kao: "bejtullah" – Allahova kuća, "nakatullah" – Allahova deva, "Halilullah" i sl.
3. Historijat Dana ašure:
Ašura je bila poznata i predislamskim arapima koji su postili taj dan o čemu svjedoči predaja Aiše, r.a. Moguće je da su Kurejšije post toga dana naslijedile od naroda koji su slijedili ranije poslanike, možda još od vremena Ibrahimovog šerijata. Pouzdano se zna da je Poslanik, s.a.v.s., postio ovaj dan u Mekki, prije nego je učinio hidžru u Medinu. Prenosi se od Ibnu
Abbasa da je Allahov poslanik, s.a.v.s., zatekao medinske židove kako poste ovaj dan. Upitao ih je: "Šta je ovo?" Ovo je poseban dan, rekoše, u njemu je Allah spasio Benu Israil od njihovog neprijatelja te ga je Musa zbog toga postio. Reče im: "Ja sam preči Musau od vas!" Pa je postio taj dan i naredio je drugima da ga poste.6 Iz hadisa je jasno kako je Poslanik
naredio da se posti ovaj dan kako bi se muslimani razlikovali od židova jer su oni taj dan praznikovali, a praznikom se ne posti.
4. Šta je činio Poslanik, s.a.v.s., na Dan Ašure?
Poslanik bi ovaj dan proveo u ibadtu posta. Prenosi se od Aiše, r.a., da je rekla: "Kurejšije su za vrijeme džahilijjeta postili Dan ašure, i Poslanik je tataj dan postio. Nakon što je učinio hidžru u Medinu opet je postio taj dan i naredio je drugima da ga poste. Kada je propisan post ramazana, rekao je: "Ko hoće da ga posti neka to idalje čini, a ko neće neka ga ostavi."7
5. Tretman posta na Dan ašure:
Obzirom da je post mjeseca ramazana propisan druge godine po hidžri, a da su muslimani postili dan Ašure prije toga u Mekki, sam hukm ovog posta moramo posmatrati kroz to vrijeme:
a) Prije nego je propisan ramazanski post:
Ulema po ovom pitanju nije jednoglasna. Jedni smatraju da je tada post bio važib – stroga obaveza muslimana. Ovo je mišljenje Ebu Hanife, rivajet od Šafije i rivajet od Ahmeda. Dokaz im je spomenuti hadis Aiše, r.a., u kojem stoji: " Ko hoće da ga posti neka to idalje čini, a ko neće neka ga ostavi." Drugi smatraju da je post tada bio mustehab – pohvalan. Ovo
je poznatije mišljenje Šafije, a dokaz mu je hadis koga prenosi Muavija: "Ovo je Dan ašure, Allah vam nije strogo propisao njegov post, a ja ga postim, pa ko hoće neka ga posti, a ko neće neka ga ne posti."8
b)Nakon što je propisan ramazanski post
Imam Nevevi prenosi idžma – jednoglasno mišljenje uleme kako je post ovoga dana sunnet, a ne vadžib.9
6. U čemu je hikmet – mudrost ovog posta:
Dan ašure je dan u kojem je Allah spasio Musa'a, a.s., i njegov narod od zuluma faraona. Musa ga je, u znak zahvalnosti, postio. Naš poslanik ga je postio i rekao: "Mi smo preči Musau od vas."10 Ovim postom svjedočimo da je Allahova vjera jedna i da u islamu nema sebičnosti i njime se pokazuje kako je islam uputa cijelom čovječanstvu.
7. Da li je dovoljno postiti samo deseti dan:
Onaj ko bi postio samo deseti dan muharrema je ispunio sunnet posta toga dana i u tome nema mekruha - pokuđenosti. Ovo je mišljenje Ibnu Abbasa, Ebu Hanife i Ibnu Tejmijje. Ko bi postio dan prije ili dan nakon toga dana – takav post je još bolji, i sve što se više dana posti u ovom mjesecu muharremu sve je veća i nagrada. Što se tiče hadisa: "Postite Dan ašure, a razlikujte se od židova time što ćete postiti dan prije i dan poslije njega" – Albani ovaj hadis
smatra slabim.11
8. Ašura između nemara i pretjerivanja
Islam je vjera jasna. Njegovi propisi su jasni i o njemu se treba govoriti sa dokazom. Dan ašure je dobrim djelom zastupljen u muslimanskim masama, ali njegovo obilježavanje mora biti u skladu sa Kur'anom i Sunnetom. Danas muslimani obilježavaju ovaj dan na sljedeći način:
- Istog datuma, desetog muharrema, je u Iraku, na Kerbeli, ubijen Poslanikov unuk Husejn, r.a. Šiti su, valjda prije svega da se i po tome razlikuju od sunnija, izabrali da se na taj dan sjećaju ovog teškog događaja, potpuno zanemarujući Poslanikovu praksu, čineći po ulicama djela krvavog samobičevanja zbog čega nas je tada stid što takva djela čine oni koji za sebe kažu da su muslimani.
- Jedni opet ovaj dan spravljaju jelo zvano Ašura i i tvde kako imaju čak i recepte pomješanog jela koje je, navodno, jeo Nuh, a.s., na lađi. Iz navedenog se jasno vidi kako pojedine muslimanske grupacije nastoje ovaj mubarek dan zloupotrebiti za godišnju smotru i novačenje svojih istomišljenika.
- Postoje i muslimani koji se krajnje nemarno odnose prema ovom danu i ne znajući, ili tačnije rečeno, ne žele da znaju za njega.
- Put muslimana mora biti Put sredine. Zato on ne doživljava Dan ašure poput onih koji su u krajnjem gafletu, niti kao oni koji pretjeruju i u vjeru unose ono o čemu Allah nije nikakav dokaz objavio.
Pred nama je još jedna prilika da činjenjem ibadeta posta dobrim djelom pobrišemo loše. Oživimo u našim kućama jedno od znamenja ove Vjere čiste, Dan Ašure o čijoj vrijednosti Poslanik islama kaže: "Post na Dan Ašure je oprost za male grijehe učinjene tokom godine, a post na Dan Arefata je oprost za male grijehe učinjene tokom dvije godine."


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Januar 11th, 2012, 2:30 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 22nd, 2008, 10:23 am
Tekstovi: 13163
Šta kažu nemuslimani o Muhammedu

http://www.youtube.com/watch?v=24a1emn8 ... ture=share


Nazad na vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ISLAMSKA PITANJA I ODGOVORI
TekstNapisano: Januar 18th, 2012, 5:54 pm 
Avatar

Pridružen: Septembar 22nd, 2008, 10:23 am
Tekstovi: 13163
Kad se hoće može se i zajedno
Attachment:
omer ef..JPG
omer ef..JPG [ 363.22 KiB | Pogledano 1430 puta. ]


Nazad na vrh
 Profil  
 
Prikaži tekstove “stare”:  Poredaj  
Započni novu temu Reply to topic  [ 50 posts ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća

Vremenska zona: UTC - 1:00


Trenutno su tu

Trenutno korisnika: Nema nikog, odmaraju se ljudi i 1 onaj sto cita, a nece da se registruje.


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Traži, traži pa ćeš naći:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group